Medarbejdere

Vores mål har aldrig været at være de største, men vi vil være de bedste! For os er de bedste dem der holder det de lover omkring leveringssikkerhed, kvalitet og en tæt personlig kontakt hvor kunden er i centrum og du altid kan få et hurtigt svar.

Med det for øje har vi gennem 15 år bygget julefabrikken op til i dag at være en virksomhed der pakker mere end 200.000 julegaver på en sæson. Vi har fokus på en grøn profil, der i praksis betyder at vi har fokus på bæredygtighed i vores gaver og emballager skal kunne genbruges.

I 2019 flyttede vi til nye lokaler i Skovlunde, hvor du kan besøge vore showroom og vi giver dig også gerne en rundvisning på vores 1000 kvm lager. Det betyder for dig som kunde at vi altid er tæt på dine gaver og vi kan hjælpe hurtigt hvad end du har glemt en gave til en medarbejder eller der er andet uforudset der skal løses.

Det mest stillede spørgsmål til os som medarbejdere på Julefabrikken er uden tvivl ”hvad laver i så resten af året?” og til det er svaret ”vi gør klar!”. I det svar ligger der at vi har forberedt os så godt at vi kan, holde det vi lover i forhold til gaveudvalg, leveringstid og stadig have plads til fleksibilitet når det virkelig går stærkt den sidste del af året.

Vi håber meget du vil holde os op på vores løfter.

 

Lasse

Ejer og stifter af Julefabrikken. Jeg startede som selvstændig grafiker i 1997 og i 2007 syntes jeg at det var på tide at prøve nye muligheder, hvilket resulterede i at Julefabrikken blev til. Vores mission er stadig den samme som i 2007 – vi vil ikke være de største, men de bedste.

Leanne

Startede som kontorelev i 2015 og det er lykkedes os at holde fast i hende lige siden. Leanne hjælper nye som gamle kunder med deres julegaver og i særdeleshed er hun vores ekspert når det kommer til vælgergaverne.

Lea

Har været med på Julefabrikken siden opstart i 2007. Hun er velkendt hos kunder og leverandører og med en dedikeret og systematisk tilgang til opgaven, er hun centrum for mange af de forskellige processer i virksomheden.

 

Steen

Steen kommer med 25 års salgserfaring fra B2B branchen indenfor salg af julegaver,  oplevelsesgaver m.m. Steens speciale er virksomheder med mange medarbejdere. Han kender til hele salgsprocessen, lige fra brainstorming af gode ideer, til at sikre den rigtige løsning. Han er vant til at have mange bolde i luften, og han står klar til at finde de bedste julegaveløsninger for vores større kunder.

Krister

Krister startede hos Julefabrikken sommeren 2020. Med mere end 15 års erfaring i B2B gavebranchen er vi rigtig stolte af, at Krister nu er blevet en del af vores hold på Julefabrikken. Krister har ansvaret for både nye og gamle kunder og vi håber i vil tage godt imod ham.

Nicolai

Har du brug for en skarp pris eller en god idé til jeres julegaver, så er det Nicolai du skal have fat i. Med erfaring hos Julefabrikken tilbage fra 2016 har han helt styr på, hvad der skal til for at skabe en god oplevelse for dig som kunde.

Vicky

Vicky er startet hos Julefabrikken i 2021 og har været i B2B branchen i mange år. Hun har et stort kendskab til brainstorming på ideer, løsninger og projekter der omhandler kunder og at udtænke værdiskabende julegaveløsninger. Med erfaring inden for salg, kundeservice og indkøb står hun klar til at finde den bedste løsning for vores kunder.

Christel

Christel er vores nye grafikker som er startet hos Julefabrikken i 2021 og har stor erfaring med opgaver både i trykte medier og online. Udover det grafiske er hun også en dygtig fotograf der tager mange billeder i sin fritid og til arbejdet med det grafiske hos Julefabrikken.

Susan

Med de nye lokaler i 2019 og 1000 kvm lager under eget tag, var vi så heldige at Susan havde lyst til at være lagerchef hos Julefabrikken. Aldrig har et lager stået så pænt og vi lover dig at Susan sørger for, at din ordre kommer afsted til aftalt tid med masser af god julestemning.

Laura

Laura er vores blæksprutte som klarer mange forskellige opgaver. Hun startede hos Julefabrikken i julen 2018 som vikar og har været hos os både i julen 2019 og julen 2020. Fra januar 2021 er Laura blevet fuldtidsansat og hjælper både med de administrative opgaver, vælgergaver og i pakkeriet.

Sophie

Er uddannet handelsøkonom hos os i samarbejder med Zealand erhvervsakademi og efter endt uddannelse har vi været så heldige at kunne beholde hende, så vores indkøb og logistik er i sikre hænder. Sophie er på barsel frem til sommeren 2022.